Azért csak történt vmi...

2010.05.14. 20:28

A mai nap is átlagos napnak indult, pont úgy mint a többi, de ahogy szoktuk ezt a napot is széppé tettük!:D

Igazából hülyeségből nem sok jutott ki mára.:( De azért Henivel szokásunkhoz híven alkottunk megint, vagy ha úgy vesszük ő alkotott, én pedig hoztam a formámat, ami ma a röhögés témakörében ki is merült!XD De azért az irodalom órai történetben benne voltam énis nyakig:D Hát tegnap már említettem ugye Tinát hogy ugye ez miből jött. Ma újra emlegettük szegényt. Én újra el kezdtem a könyvemben Tinára átírni az összes verscímet és közben szakadtunk a röhögéstől hogy mik jöttek kiXD Előző bejegyzésemben már írtam pár példát!:D Továbbá észrevettük hogy magyar tanárunknak megint viszketett odalenn. Én nemtom hogy mibaja, lehet nem kap faszt vagy nemtom de már naon ki lehet bukva!XD Meg is jegyeztem: Ott a tesitanár menjen hozzá ha ennyire faszhiánya van.:)

Angol óra is elég jól alakult. Nemtom hogy de Henire rájött a hülyeség. Lényegében ez annyiban merült ki hogy mikor a tanárnő hozzáért a magnóhoz Heni kiadta ezt a hangot hogy: dzzzzzzzzzzzz. Tudjátok mintha megrázta volna. És utána én is elkezdtemXD Ezen is szakadtunk a röhögéstől. Továbbá megállapítottam hogy a könyvem egy eszeveszett fene vad mert amikor ki akartam nyitni rámtámadt!XD

Dísznövényen igazgató benn volt a teremben és a tanár szokásához híven játszotta az eszét hogy jó képet mutasson. Énis játszottam a jókisfiút, de az első kérdésénél felsültem!:D Hogy rohadna meg hogy mindíg megtalál!XD

Ofő órán el kellett mennünk vmi múzeumlátogatásra. Na ott voltunk másfél órát. Jócskán túl haladtuk az ofő óra keretét, úgyhogy ezt majd behajtom ofőn!XD Egyébként elég unalmas volt az egész. Azt hittem meghalok az unalomtól! De a vége érdekes volt egy kicsit.

Bementünk vmi kartondoboz házba(ilyen csöves ház) és vmi vetítőhöz kellett rakni dolgokatXD Mikor  aképen egy tányér jelent meg ráraktunk 2 madarat azzal hogy az 2 csirkeXD Majd Ádám az idióta talált egy kivágott faszt és azt is rátette. Majd utána még ezekkel a kis tárgyakkal elszórakozgattunk!XD Komolyan mintha nem is 17-18 éves diákokról lett volna szó:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr62003700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása