Félre sikerült találka!:(

2010.08.06. 10:26

Kicsit elvok lustulva ezért írok kevesebb blog bejegyzést, de vissza fogok remélem szokni erre mert azért jó olog ide leírni az ember baját, meg azt ami történik vele. na de most nem is ez a lényeg.

Tegnapelőtt ismételten reniékkel találkoztam, úgy terveztük dumálunk meg minden megintcsak alkohol nélkül nem kell az nekünk hogy hülyék legyünk ígyis azok vagyunk:D

Közbe jött egy váratlan esemény. Először én figyeltem fel rá. haladok a találka hely felé, látom már ott áll Heni és vki mellette aki enm reni volt. Na mondom mi a fene. Közelebb mentem már megláttam hogy egy régi ismerősünkel találkozott össze az utcán. Ezzel így még nem is lenne probléma. De msot jön a lényeg.

Elkezdtünk beszélgetni meg közben Reni is megérkezett. Egész beszélgetés alatt az én múltamat feszegette, hogy én iylen meg olyan voltam meg hogy hogy néztem ki. Ezzel őszintén szólva eléggé a földbe tiport mert naon nem akarok emlékezni azokra az időkre. Annyira paraszt módjára viselkedett ez meg a másik fele. Heniékkel azt sem tudtuk hogy rázzuk le mert tapadt mint a mágnes. Engem emg uyge az első 5 percben kiakasztott.

Most vki mondja már meg nekem hogy miylen az már hogy mondjuk hogy találkánk van és akkor odaszegődik az az ismerős hozzátok holott senki nem hívta ráadásul diegesítő is volt már egy idő után. Jött velünk automatikusan..... Beszélgetni sem tudtunk normálisan mert mindenbe beleszólt.

A másik fele meg az hogy miylen már hogy meghívatta magát a Henivel mikor beültünk meginni vmit? Kérdezem én ez normális dolog?

Engem meghívott az egy dolog mert előtte én is kisegítettem pénzel, de én még így sem akartam elfogadni hogy ő fizessen nekem. A másik meg csakúgy meghivítja magát, fiú létére, hát én elsüllyednék.

utána még egy jó másfél órát rabolta az időnket. Már nem tudtuk hogy éreztessük vele hogy elég volt belőle. Egyértelmű jeleket adtunk és enm vette észre, a végén is úgy búcsúzott el hogy biztos sajnáljuk hogy elment. Hát mondom azt naon!XD

Így elvett kemény 2 és fél órát az időnkből. Ezután hülyülgettünk 3-an meg minden de nem volt uyganaz mert idegesek voltunk. Na mind1.

ma megint találkozunk de mostmár megyünk inni:D Beülünk vhova azt felöntünk a garatra, kell ez már:D

Na majd folyt köv:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr392203021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása