Érdekességek!:D

2010.05.11. 20:45

Érdekesen indult ez a nap és a folytatása ha lehet iylet mondani még érdekesebb volt!:D

Henivel megbeszéltük hogy ma reggel találkozunk Örsön a gombánál.... már itt rosszul kezdődött mindenXD 7:10-kor találkoztunk volna. Én ott voltam már 7:05-kor és vártam rá 7:20-ig. Dobtam rá egy sms-t erre kdierült hogy ő is ott állt a gomba másik oldalánál és engem várt!XD Hát érdekes kezdet volt.

Eztán elmentünk kisboltba piát venni olyan hülye indokkal hogy azt ünnepeljük hogy felvarrattam a nadrágom szárát!XD Hát oké...

Elmentünk meginni. Meg is ittuk de akkor eszméltünk fel hogy 25 perc késében vagyunk! Bementünk órára hót részegen vmit próbáltunk magyarázni tanárnak és leültünk.

3. órán biosz tz-t írtunk és akkor még mindíg tiszta piásak voltunk és mondanom sem kell hogy miylen baromságokat írtam a papírra. Tele írtam hülyeséggelXD Ofőm örjöngeni fog(ő a biosz tanárXD) De addig az órákon is alig bírtunk nyugton maradni.

3. óra után úgy döntöttünk kell még egy üveg fehérbor így kilógtunk hátul egy lyukon a kerítésnél és gyorsan elszaladtunk kisboltba. Megint kértünk inni. Megint uyganott fogyasztottuk el de most félretettünk belőle egy fél litert üvegbe.

Matek óráról így megintcsak 20 percet késtünk. De mivel Heninek ez számít így átvertük a tanárunkat és átállítottuk a telefonban az órát és megpróbáltuk neki elmagyarázni hogy a teremben levő óra sietXD Azt a 20 percet 15-re sikerült lealkudni de nem baj!XD Nincs még meg az 1 óra. Matek órán továbbá elég érdekes képek készültek rólunkXD Hát oké. Ott is ketté állt a szemünk mint ahogy ma mindenhol szinte!XD

Angol órán szódogát írtunk és szintén Henivel nem naon tudtunk teljesíteni a részegség miatt. Az a jobbik eset amit én csináltam hogy nem írtam be semmit de Heni tele írta ökörségekkel az egész papírját!XD Ezután rosszul lett és kikéreszkedett. Mikor vissza jött megitattamXD Mondtam neki igyon rá egy kicsit mert csak azért szar mert kezd kiszállni a pia. Jobban is lett.

Tesiig folyamatosan adagoltuk amgunkba az alkoholt hogy szinten tartsuk az állapotunkat szal ma egy józan percünk nem volt. Egész sulit részegen ültük végig és ezt sajnos naon soakn levágták!XD Tesin aztán elmentünk venni még egy üveg bort de akkor már Hanna is velünk tartott!:D ott volt elején Andris és Zoli is de ők úgy döntöttek ebben nem vesznek részt!:D Hanna sszegény nem ihat alkoholt ezért megintcsak mi ittunk. Egész tesi órát kinn töltöttük az utcán és beszélgettünk. Ezután jött egy dísznövény kinn az udvaron. Itt is be voltunk állva teljesen. Ki tudná ezt utánunk csinálniXD

Suli után elmentünk a tescoba vettünk csipszet és tejföld és így kombinálva ettük hogy kicsit felszívja a piát mivel Heni pont fogorvoshoz ment!XD Aztán végül ott nem fogadták.

Úton oda és visszafele is kilelkiztük magunkat, erre már szügségünk volt. Vmennyire megtudtuk beszélni a dolgainkat de azért maradt itt még kibeszélni való!:)

És végül maradt egy üveg borunk holnap reggelre is szal holnap folytatódik a mai nap!:D De ygakolat lesz úgyhogy nem annyira gáz!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr271993442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása