Az élet megy tovább.

2010.05.19. 15:25

Még mindíg nem sikerült megoldanom a problémát Reniékkel, ami nagyon nyomaszt leg belül. De nem ragadhatok itt le, ha vmit ezt egy életre megt5anultam tőlük. Ha agyalok ezen az egészen akkor csak rosszabb lesz. Eddig azért nem írtam mert se energiám, se idegzetem, se kedvem nem volt leírni hogy mi is történt pontosan. De ez ha űgy nézzük nem is lényeges, az eredmény ugyan az. Azt tudom hogy ha most elkezdek agyalni azon hogy miért csináltam és mit nem kellett volna tennem tuti tiszta depibe esek és ezt vhogy szeretném azért elkerülni. Szeretnék ugyan oylan életvidám lenni mint eddig.

Most per pillanat ott tartok hogy se kedvem, se erőm nincs ezzel a problémával foglalkozni. persze majd szeretnék a lányokkal beszélni, hogy mi az ábra, de még nem most. Még túl korainak gondolom.

Ma Bianka próbálkozott a metrón hogy beszéljünk a dologról, de naon elzárkóztak ettől. Igazából érthető a dolog. Majd az idő megoldja ezt az egész helyzetet. Egy biztos most túl fáradt vok ahoz hogy akármit is normálisan tehetnék, inkább kivárom a megfelelő pillanatot. A vasárnapi beszélgetésünk után amit 4-en folytattunk Noémivel, Renivel és Henivel eléggé ki voltam bukva, de ami még furább másnapra semmit enm éreztem. teljesen érzelem mentes voltam. Nem hogy haragot, még csak egy kis megbánást sem éreztem. Általában mikor nagyobb trauma ér bezárkózok teljesen, vagy talán az agyam nem fogja fel még ezt a helyzetet ezért nem jön ki rajtam a szomorúság, nemtudom.

Egy biztos továbbléptem, de boldog lennék hogyha megint jóban tudnánk lenni, ami sztem nem manapság lesz.

Tgenap is meg ma is egész jó napom volt a suliban és ez a lényeg. Dorisznak segítettem feldolgozni a problémáját ami abban merült ki hogy szakított a barátjával és nem csak ő hanem a volt barátjának a legjobb barátja sem bírja őt és nem érti miért. De az még semmi, Lillát sme bírják Dorisz legjobb bnőjét. Én ezt enm értem. De ez az ügy is biztos gyorsan meg fog oldódni.

Na de csak hogy vmi boldog is legyen:D

Zolival, Andrissal és krisztivel tegnap elkottunk a ping-pong asztalnál. Hát az a labda mindent ért csak az asztalt nem de tök mind1, jól éreztük magunkatXD

Anettal is sokat beszéltem a tegnapi nap folyamán. Neki is problémája van Vivivel, volt osztálytársnőmmel. Nemtom mi van mindenkivel mostanábanXD Mindenhol áll a bál!XD De azért Anett hülyesége utat tört felém, nem hagytam hogy maga alatt legyen!:D

ma pedig találtunk a könyvtárban egy szexkönyvet gyakorlat közben és hát mit ne mondjak elég jól elszórakozgattunk veleXD Sztem aki ott volt mindenki olvastaXD Első sorban én, aki kitéptem Laci a megtaláló kezéből a könyvet és a legjobb fejezetnél nyitottam ki!XD

Szóval az élet megy tovább és nem csüggedek egy percet sem!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr572015605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása