Kicsit megint eltűntem!:D

2010.08.03. 10:21

Eltűnésem oka mindössze az elfoglaltságomból fakadt:D Hát akkor lássuk mi is történt velem az utóbbi pár napban.

Előszöris levágattam a hajam és most keményen siratom!XD Nembaj télig visszanő!:D

Szerdán mégegyszer találkoztam Reniékkel, ugyanúgy mint vasaárnap is, ugyanazt csináltuk, beszélgettünk illetve energiaitaloztunk mert még mindíg volt kibeszélni valónk:D

Ezután való nap mentem el Ausztriába Mosonmagyaróvári barátainkal. Naon utáltam hogy reggel negyed 5-kor keleltt felkeljek!XD Ezután 4 napig ausztriában voltunk Bad Blumau-ban egy házban ahol több család is lakott.

Én és a kisTomi, merthogy őtis Tominak hívják csak +- 3-4 év korkülönbség van!XD Tehát vele voltam egy szobában. És a két család is külön. Minden nap mentünk vmerre kirándulni vagy strandra, egyszóval jól telt.

Egyik este kinn ping pongoztunk és oda jött hozzánk 3 német csaj és elkezdtek vmit beszélni.

Semmit nem értettünk belőle kb de nem is ez a lényeg.

Szegény gyerek ment el onnan hogy odljam meg helyette a helyzetet(hát mondom kösz szépen) vajon hogy magyarázzam emg nekik hogy nem értem amit mondanakXD

Hát annyit sikerült kibökni hogy Ich night understand!XD reméltem hogy megértikXD de nem értették beszéltek tovább:D Ezután elkezdtem nekik magyarul káromkodni hogy menjenek már el onnan elre elkezdtek nekem mosolyogni!XD Azt hitték vmi szépet mondok nekikXD Aztán annyit tudtam kibökni hogy schaiseXD ami annyit jelent hogy szar!XD Na ezután megértettek és végre elmentek!XD

Még azt is tudni kell hogy minden este 3 órakor feküdtünk le így nappal kb egy élő halott vegetációs szintjén mozogtam!XD

Ausztriában is megtaláltam a New Yorkert ugye formámhoz hűenXD ott vettem egy feka csőnadrágot.......most rámjött a mánia nemtom mér!XD

Mind1 szal ez az Ausztria is naon jól telt:D

Tegnap Reniékkel találkoztam és elmentünk vásárolni. Én voltam a legszegényebb nálam csak 7000 ft voltXD A többi 14-hez és 45-höz képest semmiXD

Úgy indult a nap hogy Heni elaludt, mi ébresztettük Renivel telefonban hogy hol a picsába vanXD Így kb olyan 1 órás késéssel meg is érkezett, addig Renivel elfoglaltuk egymást.

Mikor megérkezett elkezdtük a körtúrátXD Mindhárman megvettük amit akartunk. Én vettem egy fehér övet, egy kék pólót meg végre új cipőfűzőt a cipőmbeXD

Ezután felmentünk Reniékhez és rendeltünk magunknak pizzát. Megettuk energiaitallal:D egészen pontosan Monsterrel:D Kurva jó volt csak az a kár hogy megfájdult tőle a fejemXD

Sokáig Reniéknél voltunk aztán elmentünk Annával találkozni. Nem voltunk sokat 4-esbe kb csak negyed órát mert 10-re haza kellett jöjjek.

Szal kb ezek voltak a nap eseményei:D

Ma lehet megyek megint Reniékkel vhova.....de nemtom mert nincs pénzem. és ma az is kiderül hogy unokaöcsém ide költözhet e 2 hétre vagy sem. én örülnék neki:D

Szal eddig a nyár elég mozgalmas:D És mi jön még:D hajjaj:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr722195092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása