Hoztuk a formánkat!:D

2010.06.16. 14:20

Eddig azért nem írtam blog bejegyzést mert ami azt illeti elég unalmas napokon vok túl. Nem sok minden történt velem az utóbbi pár napban amit a tegnapi nap sokrétű eseményei törtek meg.

Lényegében annyi a történet hogy utolsó nap mint mondtam gyakorlatra kellett volna jönnünk, de se nekünk, se a tanárbak nem volt kedve így úgy döntöttünk lemegyünk a Velencei tóhoz fürdeni. Mikor lementünk eléggé emg voltunk dbbenve páran hogy miylen hely az, de utána egész szépen feloldódtunk.

Engem Doriszék és külön ádámék is le akartak nyomni a víz alá, de nagyon nagy falat voltam a számukra. Szagényeknek kisebb sebesüléseket okoztam. Doriszt pl gégén rúgtam és oldalba térdeltem a víz alatt, persze véletlenül. Végül úgyis sikerült lenyomniuk!:D

Reniékkel mikor kijöttem a vízből benyomtunk egy sört és egy 3 cl-es pálinkát. Naon jól voltunk tőle. csak az volt a probléma hogy mikro a vízbe mentem teljesen kiszállt az alkohol. Ezután Noémivel és Henivel elmentünk Spárba vásárolni, elég hülyének néztek mert félmeztelenül flangáltam!XD De nem számít, elnézték nekem sztem!:D Túristák.....:). Itt megittam egy doboz sört Henivel felesben és még Noémi is egyet. Visszamentünk lenyomtunk még egy páleszt és egy sört. reni itt már teljesen be volt állva. Én meg heni még annyira nem.

Megint elmentünk elkísértük Biankát vonathoz mert hamarabb el kellett mennie. Addig Reniék elmentek venni alkoholt megintcsak a spárba. Visszajöttek egy fehérborral és egy energia itallal.

Amikor a tanárok elmentek akkor meg elkezdődött a nagy ivészet. Kiültünk körbe egy asztalhoz Dávid, Peti, Balázs, reni, Heni, Noémi és Én. Még ott volt Tündi, Dalma, Andris és Ádám is de ők enm jöttek oda. Túl józanok akartak maradni!XD Megittuk a bort:D teljesen beálltunk tőle, közben megérkezett Bucskó is motorral!:D Ezután ittunk még egy páleszt és még egy sört.

Henivel leültünk a tópartra beszélgetni. Lényegében arról hogy amjd 30 évesen hogy fogjuk egymást kinyírni. Nem vunk épek!XD De volt ott szó sok más dologról is!:D Odajöttek balázsék és elvették tőlünk a bort mert látták hogy már naon kivunk, erre mi teljesen felháborodtunk!:D Ezután Reni is doajött kunyizni, de én nem akartam neki adni alkoholt!:D Azzal az indokkal hogy az az enyém és kis spúr geci vok, nem adok senkinek!:D

Aztán elkezdődött a józanosodás időszaka!:D A 6 óréás vonattal mentünk haza, vonaton Henivel teljesen elájultunk:D

Noémi megint kiakadt egy lányra, elkezdett vele keménykedni, nem értem miért kelett de mind1, nem az én dolgom.

Metrón aztán Noémi és Dávid hamarabb leszállt, maradtunk mi Heni, Reni, Peti, Balázs és Én. Dumálgattunk egy kicsit aztán mindenki emnt a maga dolgára. Szal egy eseménymentes napot zárhattam le:D Azt még meg kell említenem hogy sztem napszúrásom van, másnapos vok és lerohad a bőröm emrt teljesen leégtem szal a héten leeht nem meek sehová aztán kedden irány Romcsi, Ez után egy hónapig nem valószínű hogy lesz bejegyzésem.

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr992086258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása