Újra itthon!

2010.07.25. 16:53

Gondolom feltűnt hogy már több mint 1 hónapja nem volt bejegyzésem. Ennek csupán annyi az oka hogy nem tartózkodtam magyarország területén!:D Azt tudni kell hogy én Romániai születésű vagyok, pontosabban Marosvásárhelyi és minden évben megteszem oda ezt a kis nyári kiruccanásomat.

Ami az ottlétemet illeti nagyon jól telt. Az első három hétben egyedül laktam mamáméknál ahol mindenféle ökörségeket csináltam, persze azért a munka sem maradt el. "sajnos" ezt ott meg is jegyeztem!XD

Első nap rögtön úgy kezdtem hogy szinte hulla részegre ittam magam de ez nem egészen publikus!XD Az utána való napok is gyorsan teltek.

nagyszüleim veszekedései közepette is úgy éreztem magam mintha egy mozi filmet néznék az első sorból. Szóval jól telt. Persze nem is ültem a házban végig, természetesen mászkáltam jobbra balra. Unokanővérem kivitt az ottani strandra is. Addig meg annyira ki sem lehetett mozdulni mert végig szakadt az esőXD Nagyon imádtam....pfff

Az utolsó negyedik hetet már társaságban töltöttem. Jött anyám és az unokaöcsém Romcsiba repülővel. Én és unokatestvérem ott maradtunk mamámnál anyám pedig a másik nagyanyámnál lakott.

Öcsivel ezután naon jól elszórakoztattuk egymást. Meg is jegyeztük mind a ketten hogy egyedül annyira nem is jó mint mikor ott vagyunk ketten. Lemászkáltunk minden felé, este is sokat voltunk kinn és lestük a jó csajokat az utcán. Mint a kicsi bubák egy párszor követtük is őket!XD Csak simán szórakozásból.

Sajnáltam szegényt mert ő még nem mehet ki sötétedés után a lakásból, mindíg haza kell mennie ezért én próbáltam kicsit bevezetni az élet habosabb oldalába is.

Most úgy néz ki hogy ők megint mennek 2 hétre oda de ő nem akar menni így arra az elhatározásra jutottunk hogy addig hozzánk költözne ha a szülei megengednék. De úgylátom erre nagyon kicsi az esély.:S Ha ide költözhetne arra a két hétre én bevezetném addig az élet rejtelmeibe rendesenXD Legalább akkor élje ki magát ha szülő nincs a közelben!:D Reniékkel elvinnénk őt minden felé éjszaka, innánk stb stb.

Miután haza értem másnap már az volt az első dolgom hogy Renivel és Henivel találkoztam mert már eszméletlenül hiányoztak nekem. Nyugatinál egy szép lefüvesített helyen ültünk és beszélgettünk órákon keresztül. Nem is ittunk semmi alkoholt azért sem mert Heni dolgozik most 2 hétig és kedvünk sem volt rögtön így indítani:D

nagyon jól esett mikor mondták nekem msnen a találkozó előtti napon hogy mennyire hiányoztam nekik. Ők is nekem nagyn:D

Most jöttem haza Mosonmagyaróvárról. Szombat és ma voltunk ott egy családdal. Mondhatni családi barátokkal. Elvileg Győrbe kellett volna mennünk de én és a másik srác nem mentünk el hanem bent maradtunk a házban. Na volt ott is minden féle ökörködés ami csak létezik!:D A szülők csak úgy éjjel fél 1 felé jöttek haza úgyhogy milió és egy dolgot lehetett addig csinálni!:D

Így a végére még hozzá teszem hogy egy kicsit még azért maradtam volna Romcssiban is nem kívánkoztam haza egyáltalán. Ja és remélem unokaöcsém ide jöhet hozzánk hogy szegényt egy kicsit bevezessem a nagybetűs életbe!:D

Kicsit nagyra sikerült ez a bejegyzés de hát egy hónap után volt azért mit leírni, ígyis lespóroltam a szöveget:D Csütörtöktől vasárnapig megyek Ausztriába ugyanezekkel a barátokkal szal akkor sem tudok majd bejegyzést írni csak majd utána:D

Na folyt. köv.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr852174967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása