Nem cáfoltam rá magamra...:)

2010.05.13. 20:08

na a ma reggelem elég átlagosan indult, de azt hiszem így az osztályban egy páran széppé tettük ezt a napot!:D

Kezdjük az agrometeorológia feleléseknél. Viki, Zoli és Hanna feleltek. Hozták is a formájukat!XD Zoli szerint a hideget az északisarkról a jegesmedvék hozzák majd visszamennek:D Továbbá Viki meglátása szerint a fény csak fenyőfa alakban hajlandó a föld felszínéről visszaverődni!XD Azt hiszem a nevetéseink igencsak jogosak voltak:D

Irodalom órán megint emlegettük Henivel Timát!XD Na ennek is megvan a maga története. Még Adynál volt egy olyan vers amit tanultunk hogyy A Tisza parton. Na már most nekem az sz betűm naon hasonlít egy n-re és Heni így olvasta ki hogy: A Tina parton!XD Elég is volt nekünk ennyi, a könyvben lévő címeket mind átírtuk Tinára. Mint pl:Tina útravált belőlünk, Lírikus Tina vagy Tinába tegnap beszökött az ősz!:D

Ezután Anett lejött hozzánk a terméből hülyülni(volt oszt társam), hát olyannyira jól sikerült az a hülyülés hogy én láttam kárát!:D De előtte még kijelentette azért enm jött velünk Margit szigetre(erről már írtam), mert paradicsom szüneten volt!XD Sztem tudjátok miről beszélt, nem szügséges kifejtenem.

Úgy kezdődött az egész, hogy meggyőződéssel állította hogy fel tud engem emelni a székemből saját erőből. Hát mondtam neki rendben van legyen. A lábam a padon volt és a széken ültem. Meg próbált felemelni és elvesztettük az egyensúlyunkat és mind ketten akkorát borultunk hogy az enm igaz!XD Én bevertem a könyökömet a szék sarkába szal most is naon faszán fáj és most is borogatás van rajta!:D De egy jó röhögést megért a szitu:D Azt már meg sme kell említenem hogy röhögés közben elengedtem egy galambot(sztem tudjátok miről beszélek) na itt is kitört a tömegpánik:D

Na hát az angol óra is naon odatett a hangulatunknak mivel megkaptuk azt a dogát Henivel amit még kedden részegen írtunk meg. Nyilván 1-es lett mindkettőnknek. De azt is említettem hogy heni a lapot teleírta hülyeségekkel.

idézek párat:-gyalogos=walking her leg

                  -kamion=vans (van, volt, lesz)

                  -komp=kompout

                  -légpárnás hajó=hajó in légpárna

                  -utas=autas

Továbbá Andris még ráírta a dogájára a bikicsunájt.:D

Töbek között Tündi ma megtanította nekem elénekelni a yamano yo nimieru-t ami Heni elmondása szerint csak simán Jámini csing csáng csung!XD

Szerintem ne csodáljátok hogy ezen a mai napon minden pillanatban a röhögőgörcs fogott el!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr572000980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása