Változás 2010!XD

2010.05.21. 20:51

Nos nem is tom hol kezdjem. Örülök is meg szomorú is vok a fejlemények miatt. De semmi képp sem találom igazságtalannak. Lehetne ennél rosszabb is.

Na szóval. Ma felmentünk reniékhez hárman, Reni, Heni meg Én és elkezdtünk beszélgetni erről a kicsit számomra kellemetlen problémáról. Sokat beszéltünk erről. Azt volt a baj hogy igazából nem naon tudtam megszólalni, vagyis hiába mondtam volna akármit nem tudtam volna javítani a helyzetemen. Esetleg rontani de azt naon nem szerettem volna.

Igazából amiről beszéltünk nem akarok konkrétan beszélni, de újdonságokat is megtudtam, amik eléggé emgleptek, vagy ha lehet oylat mondani eléggé ledöbbentem.

Lényegében annyi a szitu hogy mostmár téte van annak hogy meg változok e vagy sem. Ha vissza szeretném kapni a barátaimat kénmytelen leszek. Ennél nagyobb ösztönzésre nincs is naon szügségem. Naon iygekezni fogok és mindent megteszek hogy helyrehozzam a hibámat. Remélem sikerülni fog nekem. Bár nemtom ha 3 év alatt nem tudtam megváltozni hogy fogok most néhány hét alatt, de ha egyszer elhatározok vmit azt véghez is viszem csak naon komolyan kell gondolnom.

Megbeszéltük hogy amíg nem látnak vmilyen szintű javulást a viselkedésemben addig csak haveri szinten maradunk. Már ebnnek is naon örülök. Beszélünk meg hülyülünk meg minden, de a sulin kívüli találkozók, az ivások és a lelkizések velem el fognak maradni... Egyszóval levették rólam a kezüket, amit sajnálok mert nekem igenis szügségem van az irányításra sajnos. Nem vok túl erős személyiség ahogy ők is megmondták. Amit eddig elértem, abban a kevésben is őks egítettek nekem, vagy ha mondhatom így szabályosan megmondták hogy mit tegyek, mert magamtúl lehet nem tudtam volna. Én ezt itt msot fel is vállalom hogy így van. De ez enm lesz mindíg így. Nem csoda hogy csalódottak hogy iylen sokat foglalkoztak velem és mégsem sikerült megváltoznom, de most tudom hogy sikerülni fog.

A velük való sulin kívüli programok hiánya azért lesz naon nehéz mert csak akkor tudtam teljesen kikapcsolni és jólérezni magam mikor velük voltam, na és persze rengeteg szép emlékkel lettem gazdagabb az iylen esték után. Sajnálom hogy msot egy idelyig nem lesz iylen!:(

Na de azért történtek ma jó dolgok is. Természetesen én is, Heni is és most újonnan Ádámék is hozták a formájukat!XD Iszonyat hülyék vunk!XD Henivel megint emlegettük Tinát, szegény szerencsétlen már naon ki lehet borulva!XD Áramütés is volt és magyar tanárnak megint viszketett a pinája!XD

Miután eljöttünk Renitől természetesen ránkszakadt az ég!XD Elkezdett szakadni az eső mi meg beszaladtunk egy tömbház bejáratához. Mondom neki:"Menjünk má faszom fog itt állni!" Elindultunk elölre jutottunk 10m-ert és ott megint elbújtunk aztán megint!XD De már ígyis tiszta vizek voltunk szóval már az Árkádig való futás meg sem kottyant. Futás közben persze szakadtunk a röhögéstől!XD Mi mást tettünk volna. Én belegázoltam megint vmi mocsárba.XD Meg csuron vizek lettünk, de mit számít ha jól éreztük magunkat. Na meg a futásunk is egy legenda volt természetesen!XD Egyik kezünk a kapucnin másik a táskánXD Na azt képzeljétek el!XD

A vonaton megint el kezdtem ezen a szitun agyalni hogy msot mit csináljak meg hogyan meg egyáltalán mi lenne az első lépés. Arra jutottam hogy majd a pillanat fogja adni magát. Am is hülyeség elölre tervezgetni. Az az egy biztos újra szeretnék szép emlékeket Rencsiékkel!:D És nekem ez naon fontos szal bármi áron véghezviszem hogy végre újra tudjanak bízni bennem. Mostmár télls emmi nem állít meg!

A mai nap úgy összességében nem volt rossz.

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr732021618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása