sziasztok.

Igazából nem nagyon tudom hogy egy iylen blogot hogyan kell vezetni szóval eleinte biztos bénázni fogok egy kicsit. De majd igyekszem.

A mai nap is sok spontán cselekvés tömege volt! (én már csak iylen spontán ember vok) Először is csak úgy spontán elmentem egy haverommal suli előtt piálni. Mivel kertészetibe járok pont gyakorlatom volt. Csakúgy késtünk e miatt fél órát:D Mondanom sem kell hogy eléggé beütött elég érdekes volt így munkába állni. Aztán csakúgy spontán loptunk néhány növényt az üvegházból meg egyebek!:D

Gondolom a leírtak után nem gondolhattok sok jót rólam de azért nem vok én ennyire rossz mint ahogy az látszik. A nap végén volt az egyik legjobb barátommal egy igen komoly beszélgetésem. nagyon nagy problémában van pasiügyben. Szeretnék neki segíteni de ugye nem nagyon tudok. De amit tudok megteszem. Sajnos még a saját életemet sem tudom elrendezni enmhogy másét. Nálam is ezzel a barátnő dologgal van probléma. Itt állok mindjárt 18 évesen és nincs barátnőm és ez elég fusztráló érzés. Igaz sokan mondják hogy nem kell elsietni meg iylenek, de én úgy érzem hiányzik így valami az életemből. Ezt nem sok ember tudja megérteni.

Igazából lehet én vok túl válogatós a lányok terén és ezért nincs barátnőm. De az is lehet hogy még nem jött el az én időm. Na majd meglátjuk.:D De azért fel a fejjel azoknak, akik oylan helyzetben vanank mint én!:D A lényeg csak nevetni, nevetni és mégtöbbet nevetni. Azon kívül hülyülés minden mennyiségben, na és buli:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr811960133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Llarys 2010.04.28. 20:01:43

Elsőre nem is rossz! Csak így tovább! És tényleg semmi értelme problémázni ilyeneken majd jön a szerelem! :D De a piával vigyázni! Jóból is megárt a sok! ;)

Tomikászimátisz 2010.04.28. 20:04:01

@Llarys: Na igen tudom én azt!:D Csak óvatosan csinálom!:D Meg az egyéb hülyeségeimet is!:D Remélem rendszeres látogatóm leszel Kriszti!:D Ahogy énis rendszeres látogatód vok!:D

Llarys 2010.04.28. 20:06:34

@Tomikászimátisz: Még szép! Tudod én majdnem mindenhol ott vagyok! XD Am vettem észre, hogy visszajáró lélek vagy a blogomra.:D

Llarys 2010.04.28. 20:12:41

@Tomikászimátisz: Talán onnan, hogy mindenhez van hozzáfűznivalód? :O :D

Tomikászimátisz 2010.04.28. 20:21:59

Jó az ha egy embernek mindenről megvan a véleménye!:D

Llarys 2010.04.28. 20:27:24

@Tomikászimátisz: Jóvanna! XD nem baxtatásnak szántam na :D

Tomikászimátisz 2010.04.28. 20:30:43

Nálad ezt sosem lehet tudnbi!:D De nálam sem hogy mikor vezsem annak és mikor nem!:D

Llarys 2010.04.28. 21:00:45

@Tomikászimátisz: Fő a kiszámíthatatlanság XD

Tomikászimátisz 2010.04.28. 21:04:12

Lejmolás ha nekem is ugyanolyan a hátterem mint neked??XD
süti beállítások módosítása