csak a szokásos:D

2010.08.11. 11:47

Említettem hogy jönenk hozzánk nagybátyámék...nahát az eltelt már egy jó dielye de nem naon volt hangulatom irogatni:D Most megjött a kedvem:D Azért jöttek hogy mamámat vigyék el innen magukhoz, aztán vasárnap megint jön vissza, hurrá...

A lényeg hogy van egy tündéri kislányuk:D Ugye az unokahugom, naon helyes kiscsaj, jó nő lesz belőle biztosXD Állandóan engem hajkurászott mindenfelé:D Ott volt ahol én vok stb meg állandóan puszik keleltt adjon meg ilyesmik egyszóval aranyos naon:D Hát családban maradt:D

tegnap megint találkoztam Reniékkel. Azt hittem rövid lesz az este ahoz képest egész sokáig fenn voltam pesten. Beültünk Unicumba aztán lenyomtunk 2 kör Tequilát. Heninek ez kellett is mert egy fontos dolgot akart mondani valakinek akivel később találkozott.

Mi addig Renivel szurkoltunk neki naon:D háromnegyed 10-kor felhívtuk cselből hogy kimentsük onnan, ez elölre meg volt beszélve hogy nem akar sokat maradni. Felhívtuk azzal az indokkal hogy Reni összeveszett az anyukájával és sürgősen segítségre van szügsége meg eljött otthonról stb stb tudjátok ami kellXD Ez a 2 lány marha nagy színésznő amúgy én msot jöttem rá:D Kis rafkosak:D

keletinél találkoztunk és már nem naon mentünk el onnan mert nekem mnet a vonatom, a lényeg az hogy Heni megtette amit meg kellett tennie és én naon naon büszke vagyok rá:) Azért nagy lelki erő kellett ahozt hogy ezt megcsinálja, főleg hogy nem volt biztos a dolgában és most sme az de innen nincs már visszaút.

Remélem hamar túlteszi magát ezen:D

na köszöntem:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr682214321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása