Előző bejegyzésemben mondtam hogy várom a megfelelő pillanatot hogy bezséljek a lányokkal, de peszsimista is voltam mert azt írtam ez nem msot jön el. Tévedni emberi dolog, mert már a mai nap jónak ígérkezett alra hogy beszéljek Henivel a problémáról.

Én naon meglepődtem mikor elkezdtünk dumálni bioszon, de közben naon örültem is a dolognak. Utána kimentünk a kertbe szünetben és megbeszéltünk néhány dolgot, illetve kezdeményeztem ezt a megoldásos beszélgetést, mert úgy véltem itt a megfelelő pillanat.

Arra jutottunk hogy mind a 3-an naon diegesek vunk most e miatt az év végi felhajtás miatt, javítások, dolgozat pótlás, TZ-k és ezért egy kicsit eltúloztuk a problémát. Lehet nem lett volna ekkora probléma hogyha normális idegállapotban lennénk. Megbeszéltük hogy egyszer majd összeülünk Heni, Reni meg én és konkrétan kimondjuk és megbeszéljük a problémákat egymással.

Reni még mindíg eléggé elzárkózik attól hogy komoylabb beszélgetésbe bonyolodjon velem, de sztem majd idővel ez is meg fog változni. Úgy érzem nem tetszik neki hogy Heni újra beszél velem. Azt azért nem mondanám hogy msot már minden oké és kibékültünk, mert ez enm egészen így van, de jól haladunk a felé hogy újra minden a régi leehssen és ezért naon boldog vok.

Henivel jutott hülyülés ismételten végre a mai napra(már úgy hiányzott). Ez az éramütéses dolog amit írtam, na és persze újra Tina.

magkaptuk a részegen írt biosz dogánkat amit ofő eléggé lehurrogott hogy hogy tudtunk ekkora hülyeségeket írniXD Nem akartam neki mondani hogy bocs részegek voltunk!XD

De Heninek meglett a 2-es. Gratulálok neki hozzá!:D Kis mázlista. ERnyém egyes lett, de nem is számítottam naon másra.

Bianka is naon elemében volt ma, de mondjuk ő mikor nem. Imádom a láényt. Ritka hülye, de unalmas lenne nélküle a sulis élet, na és persze még pár ember nélkül is:D

Mai nap úgy összességében jól telt el.

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr692019003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása