Ami jön per pilanat!:D

2010.06.09. 18:23

Ma mentünk el kirándulni gyakorlat helyett. megbeszéltük Henivel hogy Deákon találkozunk reggel és onnan együtt megyünk. Már örsön láttam hogy vmi probléma van de ami utána jött az sem volt smemi!XD Akarnék etmenni a zebrán és előttem egy óriási embertömeg, át sme lehetett látni rajtuk. na mondom itt tuti vmi gáz van. Nagy nehezen átvergődtem magam a túl oldalra ahol kiderült hogy nem jár a metró. Hát mondom ez így nagyon fasza.XD telefon heninek stb stb. Fel akartam szállni egy metrópótlóra(oda is úgy jutottam el hogy kihallgattam az embereket meg követtem őket!XD) de arra nem fértem fel. Aztán egy másik buszra felszálltam de arra is úgy hogy félre kellett rugdusni mindenkit az utamból. Én nem rettenek ám meg az iylesmitől:D Nagy nehezen elindultunk, dugó, következő fejezetXD Imádtam ezt is mert a buszból emgláttam hogy a mtermó mégis jár. Akkor milegyen, hát arra jutottam stadionoknál hogy leszállok és megyek metróvalXD

Kivergődtem ahova kell meg minden, elmentünk ahova kellett, tanárok késtek mi emg elmentünk. Aztán még minket basztak le hogy hogy gondoljuk hogy elmegyünk. Na mind1.

Láttuk tanárnőnknek a hónaljkutyáit!XD Hát egy élmény volt komolyan!XD Morzsi és Bodri:D

Aztán elindultunk, de mi lemaradtunk, elbújtunk egy fa mögé és ittunk. Azt a boroskólát amit Zoli hozott:D Nekem kicsit beütött, Heninek és Zolinak annyira nem!(vissza kell szokjak a piára!XD) Ezután is kommandóztunk még Reniékkel is. Tanárok előtt ittunk, az sem volt ám piskóta.

Nap végén elmentünk fagyizni. Becsiccsentve hoztam is a formámat!XD Bianka be volt tépve még és ott baszogatott hogy ne tudjam megenni a fagyimat!XD Hát az mindenhova került csak a számba nem!XD A földre, a ruhámra, a cipőmre, a kezemre, mindenhova egyszóval!XD nagy nevetések közepette sikerült néhány harapást ennem abból a fagyiból!XD Aztán Henivel bementünk kicsit pihenni, hát ott volt minden csak pihenés nem!XD Nem naon akarództak minket békénhagyni. A naptól teljesen kivoltunk, nem ártott volna egy kis pihenés dehát ez van. reniék is ott hagytak a gecibe minket!XD

Vikivel találkoztunk, vagyis jött felénk és akkor mondtuk hogy najó húzzunk haza mert már meghaltunk az unalomtól:D

Holnap remélem eseménydúsabb nappal szolgálhatok!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr332069533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása