Pár dolog...

2010.05.25. 20:09

Azzal kezdem, hogy akkora béna vok hogy véletlenül 2 bejegyzésemet is kitöröltem a blogból!XD nemtom hogy sikerült, de ez van. Most nem fogom mégegyszer leírni. Az egyik az amin a mocsárban gázolásról és városligetről beszéltem. A másik emg amikor Reniékkel összevesztem. csak azért mondom mert így úgy tűnhet hogy a bejegyzéseknek se füle-se farkaXd de volt ott más is csak hát béna voltamXD

Egyébként a mai nap eléggé bolond voltam annak ellenére hogy szétbaszott az dieg igazából, le kellett vmivel vezetni a feszkót.

Rajz órán megkaptam a Vikiről készült rajzomat, ami egy cseppet a végére eltért a témától és vmi torzszülött lett belőle!XD Hát ennyi kellett nekünk henivel a röhögéshez kb.

Továbbá még Henivel sokat beszélgettünk és arra jutottunk hogy minketten naon ki vunk most, év végi hajtás és egyéb érzelmi problémák is gyötörnek mindkettőnket, persze külön-külön más probléma. De örülök neki hogy egy kicsit talán tudtam neki segíteni. De nekem is naon soakt jelentett hogy kicsit beszélgettünk ilyen dolgokról. Énis sok mindent tanultam közben.

Matekon dogát írtunk amit minimum 2-esre keleltt volna megírjak, de sajnos gőzöm nem volt hogy miről van szó tehát 1-es lett és így elképzelhető hogy meg fogok bukni matekból, amit meg naon nem szeretnék, mert akkor nyáron egész végig itthon kéne rohadjak.

Angol óra az fúúú naon ott volt. teljesen kiborítottuk tanárnőt ismételten!:D nekem mikor mondta hogy beír csak diegességemben annyit tudtam mondani hogy: ÍRJON BE, LESZAROM!XD Meg az egész osztály iylen tök bolond volt, Heni felvette ezt az egészet videóra. Andris és Ádám kimentek felelni és vmi felismerhetetlen hablatyot adtak előXD Mikor a tanárnő leültette őket ők továbbfolytatták, mi meg ugye röhögtünk. Mi mást csináltunk volna!XD Aztán fogta magát és kiment tanárnő!XD Mondom naon fasza lesz így minden. De sajnos visszajött.:( Szegényt azért picit sajnáltam, de azért annyira nem!XD

Tesi órán Andrissal, Krisztivel és Zolival vitáztunk egy jót!XD Mindenki sértődötten hagyta el a helyszínt, de utána persze megbeszéltük és végülis nem lett smemi belőle.

Végül suli után el kellett mennünk pótdogát írni egyenesen az igazgatói irodába. Hát heni megkapta a dogáját, de mivel nem sikerült tanulnia rá így nem lett neki túl jó, de remélem meg lesz végre a 2-es. Írtam énis, de szart sem tudtam szóval nem számítok semmi jóra. Így az elmondottak alapján ez a nap egy mozgalmas napnak tekinthető sztem!:D

ja és a legfontosabbat majdnem kifelejtettewm...... Szandival ma reggel találkoztam és beszélgettünk, végül arra jutottunk hogy nem fogunk piszkálódni egymással és megpróbálunk újra jóban lenni. Kicsit levette rólam így a fél problémámat aminek naon örülök. Ezzel a dologgal sem kell már foglalkoznom. Am meg jobb íyg mindenkinek hogy nem megy a gyűlölködés itt össze vissza sztem. Normálisan kell ebszélni az emberekkel és akkor nem lesz smemi gáz. És ez mindenkire igaz.

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr262031123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása