Hm....

2010.05.10. 20:11

Hát a reggelem elég rosszul indult. Mikor kikeltem az ágyból éreztem hogy ez a napom nem lesz felhőtlenül boldog. De hál istennek tévedtem és tévedni uygebár emberi dolog!:D

Reggel úgy kezdődött hogy Reni elhozta nekem még a szombaton ott flejtett vásárolt holmijaimat ami már alapból egy ksiebb örömforrás volt a számomra.

Másodszor pedig ma elvileg eredeti termünkbe kellett volna visszamennünk de Mi Lillával, Henivel és Dorisszal úgy döntöttünk hogy nem doa megyünk hanem lemegyünk doa ahol eddig voltunk emrthogy az a terem jobban tetszikXD Bevallom őszintén kicsit benne volt ebben az a tény is hogy kiakaszthatom az annyira utált ofőmet de ez csak kis részt játszott a dologban!:D

Irodalom tanárunknak szokásához híven megint elvérni valója lesz tőlünk egy dolgozat erejéig(nagyszerű:() Heni diszkréten meg is jegyezte: "Viszket a pinája hogy mindíg akar vmitXD"

Ezen kívül azért jó az a terem mert földszinti és jól ki lehet látni emrt a terem egyik fele csak ablak szinte. Jót szórakoztam az élppen gyakorlaton szerencsétlenkedő figurák sokaságán és egyéb raptor is hidra kezdeményeken is!:D Heninek diszkréten megjegyeztem: "Én nem szeretnék behidrulni:)"

Henivel naon jól el voltunk, egész nap kb abból állt hogy szakadtunk a röhögéstől iylen-olyan faszságokon.

A matek óra is megér egy misét, az sem volt smemi. Mivel Dorisszal egymás mellett ülünk elég jól el ttudjuk szórakoztatni  egymást de mivel hulla fáradtak voltunk már így az utolsó előtti órán már csak annyira volt energiánk hogy egymásnak dőltünk és elterültünk a padon.:D Ezután Heni megmutatta nekem matek után a szombaton készült részeges videókat, hét mondanoms em kell szakadtam a röhögéstől!XD Többek között saját magamon.

Suli után Henivel enm volt kedvünk villamosra szállni egy elgyalogoltunk Örsre és ez idő alatt bőven ki tudtuk beszélni magunkból a problémáinkat.

Nekem ezt a Szandi megalázott ügyet amit már említettem vmelyik korábbi bejegyzésemben. Neki pedig 1-eskével(így hívom a srácotXD de még van 2-eske, 3-aska és 4-eske isXD) kibontakozó románcának a lehetséges sikeréről!:D Naon drukkolok neki hogy összejöjjön.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr371990831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása