A mai napom átlagos volt teljesen kivéve az angol tanárnő izzadtságfoltjait ami szinte elfedte az egész testétXd Angolra megvolt a szakadásunk!XD

Műszakiból 1-es lett a TZ-m ezért újra kell írnom. És ha az sem sikerül elképzelhető hogy megbukom.... szal duplán kell tanulnom....erre van a bejegyzés címe is kiírva.

ma még Heni és Viki csinálták a PPT beadandót zöldség ismeretre, aztán a végén kiderült hogy keddre kell csak beadni....újabb fasza hír..

Heni éjjel 2-ig szenvedett Reni meg éjfélig ezzel aztán végül nem is kellett. HihetetlenXd Ez a sors!XD

Nap végén Henivel és Renivel ottmaradtunk suliban. Énekeltünk meg csináltunk elég fura képeket!XD bevágtuk a legnevetségesebb fejünketXD De a legjobb az volt az egészben hogy vmi mucsai tajparaszt nénike benyitott hozzánk és megkérdezte hogy: Tik voltatok a másik teremben?... meg iylen tök parasztosan beszélt és be nem állt a szája. Alig bírtuk emgállni röhögés nélkül ezt!XD Olyan 4 fele indultunk el onnan. Anyámék elmentek vásárolni ezért én siettem a vonathoz hogy hazaérjek, tudjak egy kicsit egyedül lenni. Ez a sors ma nem kegyelmezett nekem. A vonatom kimaradt így csak fél órával később tudtam indulni!XD

De az előttem ülő néni kárpótolt mindenért!XD

Beszélt bnőjével hogy vmi cukros zacskóra rá volt írva angolul hogy sugar ami ugye cukrot jelent. Oda megy a bnője mondja Sugár......DE EZ NEM RADIOAKTÍV!XD Úgy el kezdtem szakadni a röhögéstől, alig kaptam levegőt. Ez a nap végi dolog naon kellett hogy mégjobban feldobja a hangulatomat!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr322038741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása