Minedenféle:)

2010.05.27. 20:29

Ma úgy indult a nap uyge hogy a 11/B megint megszervezte a tanárok programját csak ahogy szoktuk!XD Csak hogy maradjunk ugyanabban a kerékvágásban amiben eddig voltunk:D Elvileg már enm lehettunk volna a lenti termünkben, de mi úgy döntöttünk hogy lennmaradunk és csak a 4. óra után megyünk fel. Ez kis fejtörést okozott a tanároknak, dehát ez van, fogadják el hogy a 11/B-vel ez van!:D

Legnagyobb meglepetésemre kiderült hogy nem állok matekon kívüls emmiből bukásra szóval meg volt a mai felüdültségem a mai napra:D De Heninek szegénynek hajtania kell több tantárgyból is. AHol tudunk segítünk neki hogy sikerüljön neki a 2-es. Mindent megteszünk ennek érdekében.

Agrometeorológia tanárunk elmondta a gyakorlat jegyeket és hogy agróból hogy állunk. 2 1-est kaptam ágrész gyűjteményre amit én beadtam. Akadékoskodtam is e miatt. Azt mondta tanár hogy menjek fel a szertárba és akkor keressem meg. nehogymár 2 1-est kapjak a semmiért, azért ezt nem játszuk be!:D felmentünk szertárba és megtaláltam az én gyűjteményemet is. csak vmi emberke Dorisz címkéjével felcímkézte az én gyűjteméynemet isa mivel együtt adtuk be és így Dorisznak 2 volt. tanát meg is jegyezte hogy már megőrül tőlem hogy semmit nem intézek egyedülXD Dehát msot micsináljak ha sokan segítenek nekem:D Nem tehetek róla. Végülis kihúzta a 2 1-est és 3-ast adott mert teljesen összecsaptuk az egészetXd Ez a probléma megoldódott.

Aztán jött is a következő!XD Miért is lenne könnyű a sulis élet..nem is értemXD örömmel hallottam hogy a Zöldség pótdogám 2-es lett így nem fogok megbukni belőle meg semmi. Heninek sajnos nem sikerült.:( Szal ezt megint meg kell majd írnia. De ami ezután jött nem naon örültem nekiXD Füzetet be kell adni holnap amim nekem nincs isXD Azon kívül PPT-t kell csinálni és vmi szakmai önéletrajzot!XD De msot igazából tojok bele az egészbe!XD Ezért csak enm húz meg hogy nem csináltam meg. na erről ennyitXD

Ezután magyaron megint elővettük Tinát csak a hagyományőrzés végett!:D Ismételten szakadtunk a röhögéstől!XD

Ezután mentünk fel a termünkbe. Itt még említésre méltó az is hogy láttuk Hidrát elesni a folyosó közepén henivel így megint volt egy kis röhögés forrás!XD heninek meg vennie kellett egy ellenőrzőt 250 Ft-ért mert alhagyta és igazgató be akarta neki írni a bukásveszélyt.

Bioszfakultáción azt hittem meghalok és ahogy láttam a többiek sem naon tudtam ébren maradni. Biztos a hőingadozás miatt!Xd De iylen unalmas magyarázatot tanártól még nem igen hallottam!XD Ez is közre játszhatott!XD Miközben írtam az anyagot elaludtam!XD

Ezután angol előtt rámtört a hülyeség!XD henivel felhoztuk a magnót!XD Én hoztam elől a zsinórját ami a póráz volt ő meg a magnót!XD A magnó zsinórja volt ugye a póráz!XD A magnó meg a kutya!XD Ezután felfordítva raktuk le a padra!XD Naon fasza volt. Ezt követően bevizeztem a kábelét amit bedug tanár a konnektorba!XD De csak egy kicsitXD és nem nem vok szemét, meg am sem történt smemi!XD Ez még mindíg jobb mint amikor krétaport raktam a tanári székre és szépen meg is fogta azt a löttyed feka seggét!XD

Törin TZ-t írtunk én szarts em tudtam így az összes dátumot meg mindent kinéztem az atlaszbólXd faszbak kell 4 1-es 2 is bőven elégXd Így is duplán adja!XD

Matekon kdierült hogy 3-ast kell írnom a két legnehezebb anyagrészből hogy átmenjek! Hát ez így naon fasza lesz meg minden, de igyekezni fogok. Ha megbukok én öngyilkos leszekXD Az utolsó hetemet sztem matek tanulással fogom tölteniXD csak a változatosság kedvéért!XD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr382036470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása