Újabb érdekességek!:D

2010.08.07. 17:41

Úgy kezdődött az egész hogy ismételtem Henivel és Renivel megbeszéltük hogy találkozunk:D Csak ahogy szoktuk csinálni:D

Úgy beszéltük le ugye ezúttal hogy iszunk is mert egyikünk sem volt túl jó passzban aznap.

Lementünk unicumba Tequilázni:D Egy kedves csaj volt a pultos kiszolgált minket nem is kérte a személyit és semmi. Itt megittunk 5 kör Tequilát:D Nem volt olcsó multaság:D

Minden Tequilához kaptunk citromot is és így felgyűlt egy pár:D egészen pontosan 15 db.:D Naon jól nézett ki iylen szentélyt csináltunk belőle:D

Meg reni eltört vmi jósgömbötXD Ami nem volt az valójában de elneveztük annak:D Az 5. kört mikor kértük már a pultos csaj is viccesen megjegyezte hogy először csak 3 kis Tequilát kértünk és már az 5.-nél tartunk:D

Ami fura volt hogy nem naon ütött be nekünk:D

Ezután elmentünk reniékhez, nem először árkádba pisilniXD(ezt fontos volt leírnom na mind1XD)

Vettünk egy édes fehérbort ami oylan rossz volt mint a bűn és ezúttal monsterrel kevertük be:D Megittuk azt is:D Az egész estét hülyüléssel töltöttük. Szana szét áztunk a viharban meg úgy egyébként is.

Szal kurva jól telt az este mindannyiunknak sikerült a rosszkedvét elfelejtenie:D

Nem akartunk haza mennid e muszály volt:D

haza úton henivel metróztunk, asszem pont az uccsó metrót csíptük el amivel mentünk:D

A metrón is hoztuk a formánkat szakadtunk meg minden. A vezető ki is jött de pechjére pont a Keletinél én meg szépen lesurrantam a metróról:D

Ma jöttek apám munkatársai ide hozzánk:D Kicsit ittak őkis énis úgy döntöttem ha ők én mér ne:D Énis ittam vmennyi alkoholt de természetesen nem absztam be meg semmi, otthon ezt azért nem játszanéám be:D

Itt elsznek nálunk holnap reggelig, holnap jönnek még unokabátyámék is szal elég zsúfolt lesz a program:D

Na egyelőre ennyi:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr222205895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása