Tegnap megbeszéltük Henivel és Renivel hogy kimegyünk ide a pusztára ahol Henivel már voltunk és zenélünk....de nem jött össze mert szakadt az eső így átraktuk a székhelyünket Pestre... Először Henivel elmentünk vásárolni. Én vettem 2 pólót new yorkerben és ő is vett egy cipőt. Aztán találkoztunk Renivel és jött velünk Anna is. Elmentünk vettünk 2 üveg vörösbort és kimentünk a tömbházak közé meginni. Addig mindenkit szídtunk aki csak szóbakerülhetett!:D Aztán elmentünk vmi kosárpályához Annának a pasijához és még 2 formához. na ez is érdekes volt mert Rákosfalvára mentünk én meg nem fogtam fel egyszerűen hogy hova megyünk és rákérdeztem hogy: Rákosfalu? Hol van itt falu?XD Továbbá Jedlik Ányos nevét is képtelenek voltunk Henivel kiejtani!:D Na de hogy folytassam szokásomhoz híven itt is antiszockodtam de azztán rávettek hogy menjek oda:D Végülis nem ettek meg!:D

Utána mi Henivel elindultunk vmerre amíg Reniék még kosaraztak:D Inni akartunk így elindultunk!XD Bementünk vmi erdőszerűségbe és elkezdtünk ordítani mint a sakál meg énekelni. Ezután 2 forma megkergetett minket az erdőben!:D Úgy befostunk mint a franc. De kajra szaladtak utánunk meg mi is mint a nyulak. Sikerült őket lerázni:D

Ezután Reni vhogy ránktalált és megpróbált győzködni hogy még maradjak mert a 10:53-assal haza kellett jöjjekXD Addig elmentünk vissza Árkádba vettünk még 2 üveg vörösbort. Felhívtam anyámat de nem mentek bele sajnos. De Reni még utána is erősködött így részegen felhívtam őket mégegyszer de csak óriási balhé lett belőle!XD

Ezután felmentünk reniékhez és még megittuk a 2. 2 üveg vörösbort is. Én leöntöttem a szőnyegüket vele mert dőlöngéltem össze vissza részegen!XD Ezen kívül másra nem naon emlékszem csak hogy nem indultunk el időben és csak az uccsó vonattal jöttem haza!XD Ráadásul még a vásárolt cuccokat is ott felejtettem nála szal naon jó vok!XD Tudjuk be annak hogy részeg voltam!:D(naon részeg!:D)

Mikor hazaértem még mindíg nem szállt ki a pia és anyám megint itt várt. Megkaptam a hegyi beszédet is de nem soakt fogtam fel belőle!XD Utána beestem az ágyba aludtam ma reggel 11-ig:D

Egész nap nagyon kimértek velem a szüleim azért amit este csináltam dehát msot ez van, fogadják el!XD

Lilla adott nekem egy filmet még pénteken, ma vhogy sikerült megnéznem így másnaposan, mást nem is naon tudtam csinálni!XD Naon tetszett. A címe Bosszúból jeles. Ajánlom mindenkinek!:D

És el ne felejtsem..... Bikicsunáj legyen mindenkivel!:D

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr181986309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása