Jól eső elszigeteltség.....

2010.05.26. 20:06

Ma gyakorlat volt és segítettünk az érettségizőknek. Lényegében annyit kellett tennünk hogy követtük az utasításaikat mivel munkaszervezés része is volt a gyakorlati érettséginek, de erről kicsit később beszélek.

Első sorban az tetszett ebben az egészben hogy oylan helyre osztottak be Engem, Lillát, Doriszt és Tündit ahol más oszt társakkal nem naon találkoztunk. Kicsit fura volt a szitu de kicsit jólesett távol leni az ismerős arcoktól, kicsit elszigeteltebben éreztem magam. Gondolkodni uyge nem naon tudtam mert Doriszékkal azért ment a hülyülés, de ez az egész helyzet azt hiszem msot nekem nhaon jól jött.

Vizsgákra térve: SZóval már említettem hogy munkatervezés része is volt az érettségizőknek. Nem akarok naon szigurú lenni vaz érettségizőkketl, mert biztosan diegesek voltak meg minden de nem mindegyikőjük remekelt "parancsolásból". A munkahelyünkön sem fognak úgy utasítani minket hogy légyszives, meg ha nem probléma akkor ezt is csináld meg meg iylenek. Kicsit hiányoltam tőlük az erélyes utasítgatást. Mi mondjuk már hozzá vunk szokva gyakorlatvezető tanáraink által szal lehet ezért hiányoltam. De összességében az összes vizsgázó teljesen normális forma volt szóval panaszra nincs okom. csak ennyit hiányoltunk éppen ebből az egészből. De ez sem nagy probléma szerintem.

Nap végére azért sikerült megáznunk egy kicsit, de mindent félretéve jó volt ez a nyugis nap. Már kellett ez nekem hogy kicsit nyugisabban legyek.

folytköv.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr832033829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása