Ez a nap úgy igazából eléggé ellentmondásosnak bizonyult. Nem voltam kifejezetten feldobott hangulatban, de azért egy kis hülyeségre ma is futotta. Na és persze lelkizésre is...

Az amia  legjobban kiakaszt az az hogy emos vok e. Sztem marhára nem nézek úgy ki, nemtom mér néznak annak! Talán csak a frizurám miadt! Na mind1. De mikor már a 60 akárhány éves osztályfőnököm rákérdezett eléggé kiakadtam ezen. Arról nem is beszélek már hogy ez a nap egy halál volt ami az iskolai órákat illeti. Alig bírtam nyugton maradni, vagy ha nem izegtem-mozogtam akkor végig aludtam az órákat. Szünetekben is azt éreztem hogy mindjárt megőrülök ha nem történik valami. Ezért Henivel alkottunk is:D

Kis apróságok amik nagy örömöt tudnak okozni egy magamfajta embernek. Mondanoms em kell ismételten hoztam a formámat.:)

Bementünk a fiú wc-be csak mert késni volt kedvünk angol óráról...... nagyon nem bírjuk az angol tanárt szal ezt jórészt szivatásnak is szántuk neki.

Szal csak hogy folytassam bementünk a wc-be, bezárkóztunk egy fülkébe hogy nehogy lebukjunk a tanárunk előtt hogy lógunk. Sajnos imád nyomozósdit játszani az ofőnk akit szintén nem csipázunk kifejezetten. De ígyis túljárunk az eszén!:D

Szóval a fülkében találtunk egy wc pucolót és én valamilyen késztetés által úgy gondoltam hogy nincs nekünk arra szügségünk és fogtam magam és kidobtam az ablakon az udvarra. Kíváncsi leszek kinek fog majd feltűnni hogy van ott vmi ami nem doa való:D Ráadásul holnap ballagás!:D

A másik dolog hogy ahogy szoktunk Dorisszal és Henivel kikéreszkedtünk matekóráról "pisilni". Persze nem doa mentünk. nyertünk magunknak néhány percet a hülyülésre, csak aztán mentünk vissza a terembe.

nap végére sikerült Henivel kicsit beszélgetnem a problémájáról de nagyon úgy tűnik hogy nem tudok neki segíteni amit nagyon sajnálok. De talpraesett lány, nem kell félteni!:D

Na mai nap kb ennyiből állt.

folyt.köv.:)

A bejegyzés trackback címe:

https://hidrakesraptorok.blog.hu/api/trackback/id/tr431962757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása